LOL Cats

August 18th, 2009

LOL Cats - *AFP Hall Of Fame*

Kitty casual.

(submitted by Anthony)

937 Responses to “LOL Cats”

  1. shan says:

    I thought I saw a pussy…cat.

  2. yam says:

    OK I dance naked in front of my pets. But i would never photograph myself and send it out to the whole world. That would just be too embarrasing for my pets!

  3. Ron says:

    I thought fur cats were out of style

  4. tom says:

    What pattern of ideas and events leads to a photo like this?

    I only ask because surely it cannot be “I’ve got an idea for a great photo…. as we’re fairly average looking people in our mid 40s, let’s take all our clothes off and hold big cats over our genitalia.”

  5. jax says:

    What a nice-looking couple. The people look pretty cool, too.

  6. Haley says:

    Poor cats

  7. Lindsay says:

    This one has to be me favorite photo. The one cat looks SOOOO mad!!!

  8. Deanna W says:

    This pic will definitely make you think twice before you pet somebody else’s cat… *shudders*

  9. Oh my god it is a Michael Angelo all over again.

  10. Jeffery says:

    Fluffy whispers to Muffin: “When we get home, I am going to knock over every decorative plate on the mantle, and then crap in their shoes. Oh, and the parrot is going to die.”

  11. alisotom says:

    oh boy, i woulda paid good money to be able to be at this photo-shoot…with a balloon and a needle!

  12. alisotom says:

    THIS is why household pets run away… they purposely run out into the street in front of oncoming cars!!! both of those cats look seriously pissed and are most likely plotting their revenge…

  13. Alex says:

    cats have dignity, im sad 4 them :(

  14. Laura says:

    hasn’t anyone told them that cats love dangley things? Cats and naked dangley parts = bad day!

  15. Marie says:

    Just remember, the cats are naked too!

  16. Bubbles says:

    Good think they’re big cats!

  17. Ck1 says:

    Well Hells Bells – now you’ve gone and done it – now I gotta de-lice the poor cats all over again dammit.

  18. jannett says:

    This is me and my husband and we paid good money for this picture, okay? everyone should be naked

    • heather says:

      No…they really shouldn’t…

      • Marie says:

        No they shouldn’t. Did you at least ask the cats because if you could read their minds they’d say “We do not want to be on your laps while you are naked.” Btw I don’t know many photographers that would actually agree to this sort of nudity and I know a lot of photographers.

        • RandaRae says:

          Are you SERIOUS? You paid someone to take this & not the other way around? Are your cats ok with being this close to your parts? jeez…

    • Toni says:

      Jannett, personally, I LOVE this picture.

  19. Melva Bennett says:

    OK. Funny picture. And I’m thinking they used their own camera, with a timer. NO professional photographer would have that ugly a curtain as a backdrop…..

  20. faerystrange says:

    Hey, nudists can have pets too, ya know. Hahahahahah!!!!!!!!!! I think it’s hilarious. It reminds me of the time I thought it would be a good idea to give my cat a bath, while I was in the bath. At least these people are smart enough to stay away from water while naked with a cat.

  21. Trisha says:

    this is very sad apparently these people really need to find JESUS

  22. Snufleupagus says:

    The cat on the left is thinking, “Hey lady, hands above the equator.” The cat on the right…

  23. mommydearest says:

    My tummy hurts from laughing and tears are squirting from my eyes!! This is my favorite picture!!!

  24. LOUUUUU says:

    This is just wrong

  25. Toni says:

    I hope they are declawed.

  26. Jennett says:

    why would anyone think that getting naked and posing with your cat would be a good thing to do? :-(

  27. bingette says:

    poor cats? try poor photographer. I bet he had to see the before AND the after shots.. also, dont they sort of resemble each other? father and daughter? brother and sister? jeez. Either way its just sooooo wroooong.

  28. Arries says:

    uhm, this isn’t okay…i promise.

  29. Your Mother says:

    MOM, DAD <3

  30. Audrey says:

    Dam if you cheerish your goods be dam careful of them claws lmao

  31. Michelle says:

    This picture is sooooooo weird…..who does that?

  32. CHAN says:

    OK I LOVE MY TWO CATS TO DEATH BUT GOING TO AN EXTENT OF BEING NAKED WITH MY CATS IS JUST A WHOLE OTHER THING. ALSO THE POINT OF PHOTOGRAPHING THIS IS A WHOLE OTHER THING IN A THING :) WE ALL MAKE MISTAKES “WITH” OR “WITHOUT” OUR CATS.

  33. RA says:

    Creepy, really creepy

  34. fiona d says:

    Is it just me…or do the cats and their owners kinda resemble each other?

  35. lynette says:

    omg……………………thats all i need to say!!!!!

  36. Lisa says:

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  37. Hmmmm…….Wonder what company says if they see that photo in the house?

  38. MamaCat says:

    heeeeeey….you’ve made MY day….picture ~ comments ~ ~ all of it!! This is priceless as are MANY of these comments….hilarious!!!! I had something in mind to write but it’s gone outta my mind now…..y’all took the cake with your comments!! LOVE IT!!!!!!!!!!!!!

  39. amanda says:

    those cats look angry… fine line between cat lovers and crazy.

  40. ancle says:

    to bad the cats didnt move :(

  41. Steph says:

    I’d only be worried that nothing spooked the cats or else they’d have a hell of a day afterwards lol.

  42. Jim Cryer says:

    I’m hoping the cats don’t move!

  43. Tracy Humphries says:

    Lions would be better for this pose.

  44. joe skrlac says:

    what beautiful cats and beautiful cat lovers,
    Beauty is in the eye of the beholder,
    being naked is a gift of nature…

  45. Jethro says:

    This is not going to end well.

  46. Jessica says:

    Oh, sweet baby Jesus. Not good. Definitely not good.

  47. Zooky says:

    Cat love is very, very natural.

  48. Rachete says:

    That’s gross… Put some clothes on. Poor cats.

  49. Jo says:

    OMG … I cannot believe how long all these comments have gone on, over a picture, just a picture of two smiling people and two cats. Just too funny!

Leave a Reply

View Mobile Site
spread the awkwardness